Online kurs i LINE DANCE!

Arrangør: Vestland Bedriftsidrettskrets
Påmeldingsfrist: 15.04.2021 15:00

Vis kart

Påmelding kr 371,00 inkl. avgifter

Vi har gleden av å invitere deg til Online kurs i LINE DANCE!

Line Dance er en danseform som kom fra USA på 90-tallet. Dansen er karakterisert ved at man danser uten partner, vanligvis i en gruppeformasjon med rader og rekker. Du kan danse alene eller sammen med venner/familie. Musikken vi danser til er country, latin, pop m.m.

Kurset vil gå over 4 onsdager i uke 15-18, med oppstart onsdag den 3. mars kl. 1800. Kurset vil bli sendt over Facebook i egen gruppe, og du må ha en Facebook-konto for å kunne delta. Kurset holdes i samarbeid med Kom og Dans Bergen. Kom og Dans er en landsomfattende organisasjon med dansemiljøer fra Alta i nord til Mandal i sør. Hos Kom og Dans er dansegleden i fokus!

Pris kr. 350 totalt for 4 uker. Kan du ikke danse onsdager kl. 18, vil instruksjonsvideoene ligge i gruppen så lenge kurset varer. Du kan se dem nå og så mange ganger du vil.

Dansene vi lærer vil være enkle danser for nybegynnere. Dette passer for alle. Ingen tidligere danseerfaring påkrevd. Dans er god utholdenhets- og koordinasjonstrening. BLI MED!

Administratorer