Treningshelg på Kragerø resort

Vis kart

Trenings og velvære en hel helg – Sprekere Sammen med Bedriftsidretten.

Når: 24. (eller 25.) til 26. mars.

Sted: Kragerø Resort.

Bli med Bedriftsidretten på en sprek, hyggelig og inspirerende helg med både trening, spa og fellesskap. En god dose med puls, latter og gode samtaler.

Vi stiller med erfarne og motiverende instruktører som skal veilede dere gjennom timer i Hverdagsyoga, Sprekere Bootcamp, Bli Sterkere, Minibands, intervaller, løpeteknikk, Tabata, kjernetrening, dans og moro. Her er det noe for alle og enhver! Kom gjerne også med ønsker!

Pris per person i dobbeltrom (ønskes eget rom kommer det ett tillegg på 300,- per døgn)

FREDAG TIL SØNDAG:

Medlem av Bedriftsidretten Buskerud/Vestfold: 3799,-

Ikke-medlem: 3999,-

LØRDAG TIL SØNDAG:

Medlem av Bedrifstidretten Buskerud/Vestfold: 2799,-

Ikke-medlem: 2999,-

Prisene inkluderer følgende:

• Overnatting med frokost og inngang til spa fra fredag til lørdag (ikke middag)
  • Overnatting med pensjon fra lørdag til søndag: frokost, lunsj, middag, frukt/kaffe/te hele dagen og inngang til spa.
  • Massevis av trening og moro

Mer info: https://buskerud.bedriftsidretten.no/events/p/1000049334/treningshelg-pa-kragero-resort!

Vi håper på å se deg!